Ute i regnet - ramla med moppen

Hejsan! Idag har dagen varit rolig, jag och fillan började as garva i aulan åt en stol som lät lite :P
Rolig humor, vi vet, men vi var jätte trötta.
Sen efter skolan åkte jag och hämta julia på skolan men det blev att stanna där i typ 2 timmar, vi stod och prata med benja och hörlurs killen. Vi hade jätte roligt förutom att benja körde så fort med min moppe så vi ramlade i gräset och jag fick hela hans tyngd över mig. Och nej benja, du sa aldrig förlåt... :(
Så mina skor blev helt leriga och äckliga , så det blir att tvätta dom ikväll...
Det var även första gången jag ramlade med moppen, och så ont gjorde det inte, bara ett sår på armbågen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0