Va nyss hos älsklingen

Orkade inte blogga igår, träffade ivan och vi va väl till 9 skulle jag tro. Efter det hade jag annat på hjärnan än att orka blogga.
Josephine Lidevad du är bäst !
Sen kunde jag verkligen inte sova inatt, jag sov bara 4 timmar, sen vaknade jag av min hund som ville ut och efter det kunde jag inte somna om.
Vid 13 tiden kom ivan och hämtade mig, vi åkte till city gross och köpte godis sen åkte vi hem till honom och jag träffade hans föräldrar för första gången.
Jag var jätte nervös innan men när jag märkte hur snälla dom var så försvann allt.
Nu ska jag sätta mig och plugga ur moppeboken så den blir klar någon gång. Bloggar nog efter det, har inga bilder just nu så ni får det i nästa inlägg ist :)
puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pussi puss på gatan vart det allt ;)

2010-08-06 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0