Vattenskidor!!! :D


Heeeej! Kom precis hem från att ha varit med fillan och kört vattenskidor.
Jag trodde bara att jag skulle få följa med och se henne åka men jag fick själv åka :D
Det va första gången och jag kom upp på första försöket , och jag åkte jätte långt då.
Efter att jag ramlat kom jag inte upp på 2 gånger sen kom jag upp på fjärde försöket och då åkte jag 1 helt varv i sjön! :O
Det var så jävla roligt, jag stod och as garva hela tiden! För er som inte har provat, prooooova!!!!
Det var också super varmt i vattnet, 20 hela grader, jag hade kunnat legat i hur länge som helst ;)

Fillan filmade mig, ska lägga in den ena , då är det första gången jag provar och kommer upp.
Den håller på att ladda en massa nu så den kommer upp när den har laddats klart :)
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0