Angående era frågor.


Har fått några frågor på bloggen och på msn om både min kamera och där vi bor.

Sofia undrade om jag mobilbloggar när jag är ute på restaurang.
*
Nej jag mobilbloggar inte, har inte internet på min mobil, jag tar med mig datorn i min klumpiga dataväska och bär runt på den ;)
Som tur är så finns det gratis internet nästan överallt :)

Sen har jag fått några frågor om hur det ser ut från våran balkong under dagtid eftersom att jag pratar om det hela tiden :) Här kommer några bilder.





Och sen, ja jag tar alla mina bilder med den kameran som jag fick i födelsedags present, den är toppen och har extremt bra zoom.

Har ni fler frågor äre bara att skriva :)

Kommentarer
Postat av: sofia

2010-12-31 @ 15:15:10
URL: http://ssoffiaahagbergg.blogg.se/
Postat av: sofia

jätte fina bilder, jag har också typ den kameran som du har fast min är inte lika bra.. ;)

den heter fujifilm finepix s1500 tror jag?

2010-12-31 @ 15:16:37
URL: http://ssoffiaahagbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0