Är såjäkla sugen på nått!


Men jag vet inte vad! Vi va och handlade förut lite smått och gott men är inte sugen på nått sånt.
En daim skulle inte sitta helt fel just nu ;)
De har faktiskt en svensk godisaffär här, går dit jätte ofta, undra vad rob tycker om det (min tränare här)
Haha han körde as hår med mig igår, jag sprang 1.5 km utan att stanna, fick köra massa ben och arm övningar och den lilla gosiga magen ska bort nu, inte så bra när man är sugen på godis hela tiden ;)

Funderar på att gå ner och simma lite , har en timme på min innan som stänger poolområdet :)

Den här drinken var nått av det godaste jag druckit i hela mitt liv! Bilden är ju inte direkt så fin men drinken va kokos och nån god juice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0