Chokladpudding bomb igår!


Haha hör glömt att berätta om en chokladpudding bomb som jag gjorde igår.
Vi va och handlade chokladpudding på affären igår och på kvällen blev jag skit sugen så jag gick och skulle hämta dom. När jag sen ska skulle ta ut dom från kylen så exploderar den där inne, så det rann ut massa i kylen och på bänken.

Då kom pappa och torka upp allt och sen skulle jag bryta loss dom för det är ju alltid 4 st i en förpackning och jag ville bara ha 1. Då exploderar samma igen och massor hamnar på golvet och på mina nya vita strumpor :(

Sen vågade vi inte riskera att det skulle hända en tredje gång så jag fick sitta i badkaret och äta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0