En blödande navel!


Gårdagen var skit rolig! Jag och lisa skrattade hela kvällen åt tokiga saker, asså vi var helt galna, har inte skrattat så mycket på väldigt läng.

Nu håller jag på att deppa ner totalt, imorse när vi vaknade kände jag på min svullna navel och kände att den va helt blöt. Då sprang jag och lisa till toan och såg att det var massa var och blod som trycktes ut. Det gjorde skit ont så jag ringde mamma och kollade vad jag skulle göra. Så det ända jag kunde göra var att låte den växa igen, så jag tog ut piercingen och nu går jag runt med en snopp i naveln!
Asså jag säger det här för erat bästa, NI SOM VILL PIERCA NAVELN , SNÄLLA GÖR DET INTE! Får ni infektion som jag har fått, seriöst ni vill inte gå runt med en hängande navel på magen. Det är bara onödigt!
Och ni som känner att det gör ont och att den är röd, det blir bara värre om ni låter den sitta kvar!

Jag har haft infektioner sen jag gjorde den och det var 6 månader sen nu, jag trodde att den skulle bli bättre men sen när den spricker upp och börjar blöda, det gör såjävla ont!

Nu typ gråter jag såfort jag ser på min mage, jag kommer aldrig mera vilja visa den!



Det är värre än det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0