gymmet + chips


= Väldigt bra blandning ;)
Va nere i gymmet för ett tag sen, körde hårt i 1 h och 30 min. Gjorde alla möjliga saker och lite muskler har jag byggt.
Sen kom jag upp på rummet och mamma säger att hon har chips och man blir ju inte direkt sugen :(
Så jag har käkat chips ist för nyttiga saker BRA LINNÈA BRA!

Ikväll ska vi ut och käka på nån god restaurang och sen ska vi köpa nån film som vi kan kolla på ikväll, bara slappa sådära, det är ganska kallt här idag, börjar bli som dom som bor här ;)

Normalt brukar det va vi som går runt i shorts och linne och dom i tjocka dunjackor , nu går jag i långbyxor och jacka ;) haha kan inte ens tänka på hur kalt ni måste ha det där hemma :(



Andra dagen i malta, vilken blekfis man va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0