Hemma nu!






Idag har vi också haft en sån dära chill dag. Först hade vi engelska läxförhör och bara för att jag hatar att prata inför klassen så tar hon aldrig mig, det känns super skönt. Sen hade vi spanska, då satt vi nere i mediateket och va inne på datorerna och chillade. Sen va det idrott, kul som vanligt, sen vare kemi, vi gjorde inget då heller. Sen matte, då fick vi sluta mycket tidigare och sen so, och på SOn kollar vi på film.
Klockan 2 slutade vi och jag bah yeees nu måste jag gå hem -.-
Så jag hann nerför borgisbacken och sen vid lyserna hörde jag mitt namn ropas, och där stod mormor och morfar med bilen, så dom skjutsade hem mig. Jävligt skönt att inte behöva gå, speciellt när man bara hade leggings på sig ;)

Jag vet att ni bryr er så mycket men men, nu har ni fått höra om min dag ;)
Nu ska jag rå plugga biologi, sen drar jag och mamma till affären och handlar godis! :D
Ska ha uppsats skrivning imorgon i typ 3 timmar, så vi får ha med oss massa godis och läsk.

Men vi hörs nog snart igen, måste ta en paus någongång ;)
Och idag blir det inte att sitta på golvet för min rumpa gör ont, alla har slagit på den idag igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0