Internet la av!




Haha och en super fin bild... :P

Igår la internet och tvn av så inget funkade så kunde inte blogga :(
Men iaf, igår vid typ halv 6 tiden kom mia och lisa och hämtade oss så åkte vi hem till dom och snacka lite och sånt , sen drog vi till restaurangen och käka jätte god mat och efterätt :D

Efter det drog vi hem till oss och fan vad vi diggade i bilen, såjävla roligt , grannarna måste ha hört in!
Dom stannade till typ 2 sen somna jag vid 3 , kunde fan inte somna för det eka i huset när mina föräldrar satt och snacka :(

Nu sitter jag i min säng nyvaken, vakna för 15 min sen, det blir nog ingen fotografering idag men han kanske kan komma och fixa ps till datan iaf, men mamma och jag ska snart dra till stan så vi får se hur det blir ;)

Nu ska jag käka frulle, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0