Mina presenter!


Jag har nog världens bästa föräldrar! Nu ska jag berätta vad jag har fått! Först fick jag en data för 2 veckor sen som födelsedags present sen fick jag : en mascara, en kajal, pengar, sminkbortagning, en klänning och hårfärg. Sen efter skolan åkte vi och köpte en kamera till mig! :D

Och den hära kameran är så mycket bättre än en systemkamera, det här är det alldra nyaste fuji kameran med 720 mm zom och riktigt bra bildupplösning! Man kan även vinkla skärmen upp och ner och man behöver inte kolla i det lilla hålet, man kan kolla på skärmen när man tar bilderna!
Den ser precis ut som en system kamera och jag bara äääälskar den! :D
 
har lite brottom ska snart på träning och mitt rum ser ut som en bomb :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0