Nu äre helg!


Och jag känner mig jätte busig! :



Skoldagen har väl varit bra, hade biologiprov och jag har nog aldrig skrivit så mycket på ett prov förut som på dethär ;)
På en fråga skrev jag så litet att man knappt såg vad det stod för att allt skulle få plats.

Hann inte blogga igår för var ju som sagt tvungen att plugga biologi, sen hade vi extra lång träning och en halv timma med småttingarna! Vi ska göra en dans med massa andra människor och några av dom är så himla små och söta, super kul kommer det att bli och dansen är super kul att göra!

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, ska städa mitt rum lite och sen blire väl att bara ta det lugnt och mysa. och mycket bloggande blir det nog idag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0