Sista dagen på året!


Dagen har varit jätte härlig, det har varit en utav dom varmaste dagarna på hela veckan och har även shoppat lite.

Fick en kommentar om att det är synd om mig som ska fira nyår med mina föräldrar. Jag tycker faktiskt mer synd om er där hemma som fryser häcken av er bara ni sätter foten utanför dörren. Jag har skit kul med mina föräldrar och att vara utomlands med dom är verkligen skit kul, vi hittar på alla möjliga roliga saker som jag gillar.
Jag åker faktiskt hellre utomlands på nyår än att stanna hemma. Allt är så himla mycket roligare här, och musiken dunkar som fan ute på gatorna.

Nästa år blire nog att fira hemma och då blire ju självklart att fira med kompisar men tills dess är jag riktigt glad att fira utomlands!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0