Allahjärtans dag :*

Idag är det allahjärtans dag och jag saknar att ha en pojkvän så jävla mycket... Menmen, nångång dyker han väl upp :)
Jag och mamma drog ner till stan idag, fick 2 st nya bhar (som jag verkligen inte behövde) men det är alltid rolit med fler :D
sen fick jag björn borg trosor och ett par andra :)

Imorron är det dans , jippiiii :D:D:D:D
Älskar det verkligen! Så det blir att följa med madde hem efter skolan och sen drar vi och dansar så jag uppdaterar väl efter antar jag. 
Har HK lexförhör till imorron som jag inte har orkat titta på och kommer inte heller ;) orkar inte bry mig om skolan längre :S :P

Men ha en bra allahjärtans dag :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0