haha vart tog dansen vägen?

När jag kom dit började allt bra men sen när vi skulle börja dansa och hålla på hängde jag inte med ett skit!
Då fattade jag att jag inte va i en nybörjar grupp som dom hade sagt att det va, så jag stod och trampa på golvet som en stor jävla mupp...
Det var så jävla pinsamt! Men aja, jag prata med läraren och hon sa att det brukar gå fort att lära sig alla steg, haha det vet jag nog inte om det kommer göra , helt plöttsligt skulle man göra piruetter (stavning) och hålla på :P
Men på måndag är det streetdance med madde och förhoppningsvis är det en nybörjar grupp...



                                                                                                                                                                    


Nu ska jag dra ut i köket och kolla om det finns något fredagsmys :D
Det blir väl att kolla på film (som jag aldrig gör) x) Haha... Det står säkert i alla inlägg den senaste veckan att jag ska kolla på film :P
Men aja, nån skräckis blir det iaf, om jag vågar se en själv , moahahahaha, ;)
ha en fortsatt mysig fredag så hörs vi imorron! 


Kommentarer
Postat av: SannaNilsson.

Hej sötnos :)

anmäl dig till att bli veckans blogg, och kunna vinna en länk !

puss o kram skummbanan :)

2010-02-06 @ 00:45:20
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0