heeyy! <3

Igår gick jag från skolan vid halv 11 tiden, kom hem , gjorde mig i årdning sen kom pappa och vi gick på min gammelmormors begravning. Efter den va det släkt lunch och fika, super kul att jag fick träffa min mormors bror från Canada, har inte träffat släkten från Canada på väldigt länge.

Pappa skjutsade hem mig så jag kunde byta om vid halv 5 tiden sen va det bara att dra till dansen, det gick jätte bra och jag börjar faktiskt bli duktig :)
Efter dansen åkte vi hem och där va moster och Per så vi snacka och allt möjligt, sen kom mormor,morfar, Tommy och Ewa, dom va väl här till 11 tiden skulle jag tro. Sen satt jag , mamma , moster och per och snacka halva natten om allt.

Riktigt mysigt och roligt, i morse kollade vi på invigningen av OS elr vad fan det va, det va i Canada iaf i Vancouver där min släkt bor , riktigt häftigt var det. Sen drog jag och mamma till stan och där gick vi runt som 2 st sombiez (stavning)för vi var så jävla trötta...

Ikväll blir det att mysa med familjen, yeeey -.-
Så underhåll mig någon!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0