Linnéa <3 Julia

Har äntligen varit med bästavän, hade inte vart med henne på 2 månader,  vi träffades i söndags och då bestämde vi att vi skulle till ica och köpa kakor så vi kunde gå ut och typ ha "picknik" i snön men så blev det inte. När vi kom hem till henne va vi för slöa så vi orkade inte gå ut, så vi satte oss och fettade i oss kakor och bullar. Senare följde jag med henne på träningen, det var väl kul ;)
Vi köpte även mer chips och läsk på kvällen, I know , FETTON! :O

Dagen efter följde hon med mig på träningen , där va även Ida lyngen som jag dansar med, Så ibörjan va vi bara 2 st så julia fick dansa med oss :D
Sen kom dom andra... :(

Hon följde med mig hem och sov kvar här. Vi gjorde massor av roliga videoklipp hemma hos henne men hon har inte skickat dom så dom kommer väl kanske upp på bloggen senare :)

Ni får nöja er med bilder ist :D



Fetto julia och fetto jag :D

Haha fetto linnéa x)



Så, det va alla , :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0