Madde & Linnéa on the dancefloor (y'

Yepp, jag och madde ska börja dansa streetdance på måndagar , vi ringde värsta sköna killen och jag (som vanligt) var tvungen att prata men det var bara roligt, han var super rolig och ville att vi redag skulle börja dansa idag... Men vi kunde ju inte bara flyga dit så vi börjar om en vecka!
Sjukt kul ska det bli och jag hoppas verkligen på att jag blir bättre på att dansa ;) moahahahahahahaha...

Känner lite stress inför nästa vecka, har föredrag inför klassen om malta, sen 2 st prov... Har inte börjat ta hem sakerna ännu och jag blir bara segare och segare och tänker knappt på skolan längre, vilket inte alls är bra!!! Men fick iaf G++++ på min engelska uppsats , yeeeeahh (aa)

nu blir det att ta en stor varm dusch sen blir det att lägga sig och glo film , så sovgott alla söta läsare så hörs vi imorron :)



gammla bilder funkar alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0