Maddea och stan :)

Hejsan!

Idag vaknade jag vid 9 tiden av att min hund sprang runt i huset och in och ut miljoner gånger i mitt rum -.-
Så jag fixade mig och vid halv 2 tiden åkte jag ner till stan för att träffa madde . :)
Har inte träffat någon sen i onsdags så var på sjukt konstigt humör, vi gick runt och köpte lite småsaker och jag hittade en jätte snygg tröja som jag ska köpa på måndag :)

När jag kom hem bestämde jag och pappa att vi skulle äta något lyxigt ikväll så jag valde makaroner och köttbullar x)
Haha, äter aldrig sånt så man ska väl passa på när man får välja mat själv :D
Roligt att läsa va???
Nej men guuu vad jag har tråkigt, ingen social människa inne på msn och sitter helt själv hemma!

 

Åhhh vill tbx!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0