Rolig kväll! :D

hejsan alla bloggläsare!

Idag va ja först hos tandkäkaren för att kolla gluggen, sen var det skola och på hålet gick vi till kiosken och när jag hade ätit min klubba så kände jag att jag hade hål i tänderna! så jävla ont det gjorde , hade aldrig varit med om något liknande. Men iaf, när skolan va slut följde madde, jonte, sebbe och anton med mig hem, så först körde vi klädpoker, och jag kan bara säga att det inte gick så bra för mig! Sen kollade vi på film och hade kul :)
så killarna drog vid 21 tiden :)

Imorron blir det att sluta skolan vid halv 11 för ska hem och göra mig i årdning sen blir det att gå på min gammelmormors begravning :(
Efter begravningen ska jag på dans och under natten sover min moster och hennes pojkvän Per kvar :D:D:D:D
Myspys!

Helgen blir väl att umgås med madde elr nått, hör av er om ni vill träffas,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0