TjeenaTjeena<3

Här är livet på topp, det är ju lov :D:D:D:D

I torsdags hade vi sovmorgon till 9 och då skulle ve ha dans. Det gick väl bra men det var inte världens roligaste dans direkt... :P

Efter det så drog vi till bowling hallen för vi skulle bowla vid 12 tiden. Så vi va där vid halv 11 och skulle vänta. Men sen när alla hade kommit fanns det ingen bana till oss, så vi fick vänta 1 timme till :O
Hade vi dragit hade vi fått skolk, så vi satt och typ inte gjorde någonting, jag och jonte hade typ plastpås krig :P

Bowlingen gick sådär, kom 2a av 3st :P
När jag kom hem var jag tvungen att plugga lite kemi sen skulle jag iväg och bowla igen fast med konfan. Det var suuuuper kul! Vi bowla i 2 timmar och allt va gratis, snacka om bra!
Jag kom 2a av 5st :D moahahahahah...

                                                                                                                                                                         

Idag Har dagen varit ganska bra, hade kemiprov, och det gick dååligt, allt är boyers fel!

Hade dans förut också, det gick riktigt bra, jag fick till och med visa dansen för om andra i gruppen :D

Haha , (kul att skryta lite)...

Nu blev det här ett riktigt långt inlägg så får väl leta fram någon gammal bild så ni blir glada :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0