Tjenare !

Kom nyss från maten, har snackat med mamma sen klockan halv 6 till halv 8. Vi har snackat om allt! Från resor, rökning, familj och sex :P Haha jag visste väl att den här dagen skulle komma någondag , PINSAMT!!!
Men det är skönt att ha en mamma som man kan prata om allt :)

Sitter och är skiiit förkyld så jag vet inte om jag orkar gå till skolan imorron, ska ju vara i gymmet så måste väl gå, måste träna upp kroppen lite :)
Hade tänkt ta en lång dusch sen kolla på en film och sova tidigt, är så jävla trött! Och nu tjatar mamma på mig om att jag måste till skoldoktorn för att ta massa prover och skit om migg hår... Tappar ju allt :O
Det blir väl att ha peruk annars.




Stirreblick :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0