12/1-10

Hejsan! Idag har det varit skola som vanligt det var en super rolig dag, Madde den nya tjejen är jätte rolig så vi har jätte kul tsm , sen va vi med killarna hela hålet så vi va inne på lite "konstiga" sidor på internett och satt och prata om allt möjligt.
Efter skolan drog jag hem, gick halva vägen med jonte och vi snacka som bara den ;) När jag kom hem kom johanna till mig så vi har suttit och pratat om ALLT i 1 timma sen skulle hon dra till träningen. Så nu sitter jag här och messar med massa folk sen ska jag kolla på voddler eller hur fan det stavas, det är som spotify fast med filmer , för er som inte visste det  :)

Kramiskramis <3


Varsegoda en jätte seriös bild på mig i malta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du osminkad eller?

2010-01-20 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0