I´m back on track

Faaan vad jag längtar tbx! har bara varit hemma i några timmar och jag är deppig som fan!
HATAR SVERIGE! Att va i malta va helt underbart och jag skulle göra vad som helst för att åka tbx, jag kommer ärligt flytta dit. Det har varit 2 veckor med bara sol , Vi kom med solen dit ;)
Jag kan inte fatta att för några timmar sen låg jag och solade på taket och det var runt 35 grader, sen kommer man till sverige och det är typ -35 :O

Haha det är så jävla roligt , det är typ ingen som har samma musik smak som jag har och när jag kom till malta så har jag hört alla låtar jag har på mobilen, hel skummt , jag har samma musiksmak som malteserna! aja nu ska jag lägga in bilderna sen kommer dom upp på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0