Jag hatar rubriker!

Hola everyone! Håller på att prata lite spanenglish ,you know ;)
Har precis suttit och tränat på spanska glosorna som är till imorron och det tog bara 30 min för att lära mig dom, STOLT :D
Imorron ska jag,sanna och madde gå på stan om madde kommer till skolan , svikarn som dissa oss i skolan idag ;) (hon var sjuk)
Kollade på made in sweden förut, det var riktigt bra, dom tjejorna det handlade om deras låtar lyssnade jag alltid på när jag var liten, så det var lite roligt att det handlade om dom!

Men nu ska jag krypa ner i min varma säng för jag håller på att huttra ihjäl... Hejsvejs! <3




Bara för att jag är beeeroende av maltabilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0