Maaddea :* <33

Hej! Nyss skjutsade pappa madde till Bt, det känns lite konstigt att inte ha henne här, har jue varit med henne sen i onsdags :P

Igår va killarna här , vi kollade på "them" tror jag den heter , den var väl sådär , det är inge läskigt att kolla på skräckis hos mig :O hel skummt, så jag ska nog lägga mig i sängen snart och kolla på "house of wax", har aldrig sätt den så det blir roligt :)

Är inte på topp idag så messa så jag blir glad!









Ungefär så här såg våran lördag ut, med mycket skratt å sjungande xD <3333333


Kommentarer
Postat av: Maaddea

HAHAHA ja sitter oh lyssnar på love stroy hahah vi sjunger bäst linnea;D

de känns fett konstigt att va hemma nu hahah;)<33333333

2010-01-24 @ 13:21:19
URL: http://Madde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0