Myslördag (L)

Lördagen var super mysig, slappa till klockan 3, sen var jag tvungen att duscha och fixa mig för klockan 6 skulle vi spela bowling med isaksson :D
Bowlingen gick inget vidare (suuuuger på det) kom sist i vårt lag men skit samma, kul som fan hade vi iaf ;)
Efter det drog jag karin och erik ut och typ slängde ner erik i snöhögarna och skrek jätte mycket....
När vi kom in åt vi ben & jerry´s och jag och karin skratta så vi grät några gånger , haha guuud vad jag saknar dig syster!

Kom hem vid halv 2 tiden, då la jag mig i sängen och lyssna på musik tills jag somna. Roligt att veta va??? :D

Idag har jag ingen aning om hur det blir, skulle kanske ha varit med madde på dagen men hon har inte hört av sig så jag antar att det inte blir något :(
Puffen kanske kommer hit i kväll och glor film med mig men annars blir det väl tv ,
kyss<333





Kommentarer
Postat av: Karin <3

Fan va vi garvade. "Hallå? BLINKA! klick" xD

saknar dej massor, vi måste ses mer <3

2010-02-01 @ 21:24:17
URL: http://secondfamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0