Raggningsrepliker ;)

haha har lite tråkigt så enjoy! :


Du, kan jag få låna din mobil? för jag lovade att ringa min polare när jag blivit kär.

Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

Känner du lukten av rök? Det är jag som brinner för dig.

Jag kan, du kan, jag vill, vill du?

Vill du följa med hem på lite sex och popcorn? Eller du tycker kanske inte om popcorn.

Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

Varför inte överraska din rumskompis med att inte komma hem i kväll?

Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?

Så vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?

Om dina ögon vore till salu skulle jag lägga ett bud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0