The school is the best

Skolan är skiiiit rolig nu när madde har börjat, vi gör nog inget annat än att skrattar, idag på mattelektionen satt vi och prata om P-piller och kondomer tills vi upptäkte att Jonas stod bakom oss och lyssnade, undra hur länge han hade lyssnat :O ;)
Ska på stan med henne och sanna på fredag så håll utkik :D

Jag känner mig lite stressad , har inte tagit hem spanska läxan och den är tills på fredag så jag får plugga häcken av mig imorron :(

Idag har jag varit med JohannaMuppÖstergren , vi har kul som vanligt och har tagit väldigt många bilder men jag orkar inte lägga upp alla (och sen vill inte johanna det) hihi... puss hörs senare <3






Man måste ju våga bjuda på sig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0