TVn = Damp!

Nu har vi precis fått i årdning på min tv. Har inte kunnat vara inne på varken datan eller kunnat kolla på tv bara för att skärmen stängs av och sätts på hela tiden. Men nu är den äntligen fixat, så det var ett tag sen jag uppdaterade.

Helgen var jätte mysig och rolig. Först i fredags så skulle jag egentligen vart med sanna och madda men sanna orkade inte gå på stan och madde va sjuk , så jag drog hem till julia en sväng :)
Tjockisar som vi är så gick vi självklart till tempo och köpte godis,chips och läsk. Vi var inte så länge bara för att muppen var tvungen att cykla tbx till skolan... SLARVIS!

På lördagen kollade jag först på 3 st filmer på Voddler som var skit bra, sen drog jag hem till Johanna där även Ellinor och Jessica var. (jessica är johannas syster)
Efter ett tag kom även Kiko (Jessicas pojkvän) , Vi kollade på gammla filmer och gick ut mitt i natten för att åka pulka fast det blev på plastsäckar! Super kul, men klumpig som jag är så slog jag röven i marken så jag har ett blåmärke där nu :( Vi kom in vid 2 halv 3 på natten , sen satte vi igång att göra mat och kolla på film :) En riktigt mysig helg!
Här kommer några knäppa bilder :D




Dom fina<3


Mössorna in my <3 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0