Bokat en resa! :D:D:D

Elr idag ska vi nog göra det...
Vi har iaf planerat nu att den 22 december ska familjen iväg till Malta.
Jag älskar Malta och det är alltid så himla varmt och skönt där.
Vi ska va där i ungefär 1 vecka sen åker vi över med flygbåten (som vi gjorde förra vintern) till Sicilien, där ska vi hyra en bil och bo i 1 natt.
Sen tar vi bilen och åker till klacken i Italien , där ska vi bo i ungefär 4 nätter hos några svenskar som har pool och rubbet, där firar vi även nyår.
Efter dom där 4 nätterna drar vi till rom , då ska jag vara familjens guide och visa alla fina plattser. Vi ska självklart äta på det jätte goda glass stället som vi åt på när jag va i rom med konfan.
Sen när vi har varit i rom i 5 nätter så tar vi flyget därifrån hem.
Innan vi flyger ska jag självklart ha skaffat en systemkamera , ska kolla lite med Samuel (min kusin) han är sjukt bra på att fotta och ska höra med honom om tips om vilken kamera jag ska köpa :)
Fyller ju år bara några veckor innan vi åker så kan ju önska mig en annars.
Jag är så sjukt glad att vi ska åka iväg igen och längtar som fan.
Nu vill jag bara att sommarlovet ska va slut så skolan kan rulla på och att resan ska närma sig.
Vi kommer vara borta i 16 nätter så det blir en skön resa, speciellt att komma hemifrån från all snö och skit.
Snö och kallt är verkligen någonting jag hatar , jag lider verkligen av kyla.
Tanken att bara sätta på sig en vinterjacka får mig nästan att må illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0