Gårdagen/Idag spenderades med julia

Vi träffades vid 2 tiden igår, vi va ute och cyklade en massa, satt på en stor gunga på min förra skola och där mitt i allt kommer ivan i en bil, så jävla skumt. Men riktigt kul att få träffa honom. Sen vid typ kvart över 9 tiden bestämde vi oss för att dra och panta burkar för att sen köpa läsk, men vi stack inte förns typ halv 10 och vi har nog aldrig cyklat så fort till ica förut. Dom stängde ju vid 10 tiden och vi cyklade dit på 8 min från julia :O haha vi börjar få benmuskler (Y)
När vi kom hem till jullan bäddade vi ner oss i hennes soffa och började kolla på sex and the city , hon har hela boxen så vi kollade på väldigt många skivor. Sen vaknade vi vid 12 och då fortsatte vi att kolla på dom till typ 4 då jag drog hem sen :)
/Linnéa Andersson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0