Imorgon drar jag till bromma :D:D:D:D

Tjenis igen, jag är fett trött men när jag tänker på att jag ska till bromma imorron får jag värsta energin och skulle kunna springa några varv runt huset ;)
Det ska bli så himla kul att åka dit iår igen, jag har nu som tradition att följa med lollo och hennes familj dit varje år, det här blir mitt tredje år.
Vet inte riktigt vilken tid vi åker men någon gång på eftermiddan så hinner nog blogga lite innan :)

Här är några bilder från förra sommaren när jag va där :)

Dagen innan vi åkte:







I bromma :

 Lollo :)

 Emma :)



Haha ja, det är dom ända bilder jag har därifrån , och det ska det bli ändring på. Nu är det bara att hoppas på att vädret blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0