Jag är myggbiten!

Jag har nog minst 20 myggbätt på bena. Igår när jessica och johanna va här så va det så jävla varmt i mitt rum så jag hade hela fönstret öppet och gissa om det kom in några mygg :O Det ligger nog 100 döda mygg på mitt golv plus att jag har slängt dom som låg på borden ;)
Jag hatar dom verkligen, så jag fick sova i tv-rummet hela natten och självklart skulle det ju finnas mygg där också, så nu har mamma tejpat upp ett helt myggnät i mitt fönster, perfekt nu när jag har dragit ner min rullgardin också. När julia sov här i måndags så fick jag sån damp på natten att jag drog ner hela :)
Men iaf, det var riktigt roligt att träffa brudarna igen , hade inte träffat dom på typ 1 månad.
puss och kram /linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0