Konfa

Hej! Idag var det dags för konfa redovisningen i kyrkan. Det va runt 350 personer där och jag skulle stå och sjunga med 5 andra inför alla. Det var inte så pinsamt när man väl stod där , men närvösa va vi alla innan.
Det kändes sorligt att säga hejdå till alla, men vi kommer ju ändå hålla kontakten!
Sen bar vi hemåt till mig vi va 45 personer som skulle gratta mig, jag fick MASSA fina presenter. Mina föräldrar hade bestämt att jag skulle öppna deras sist så alla andra slapp sitta och vänta. Så när alla va uppackade och jag såg alla mina fina smycken, presentkort, pengar och andra fina saker fanns det bara ett paket kvar!
Det såg exakt ut som om paketet var köpt på typ guldfynd elr något liknande så när jag öppnade paketet utbrast jag i gråt så fort jag såg vad det var. Där låg en nyckel och självklart fattade jag att det va till en moppe!
Så jag satt och as grät av glädje och alla kom och krama mig, sen sprang jag iväg till garaget och där stod en "stor sak" under ett lakan. Så jag drog bort det och där stod just den moppen som jag ville ha! Jag hade innan varit och kollat på den , men den hade varit för dyr och allt så jag trodde verkligen inte att jag skulle få den. Sen fick jag en skiiiit snygg hjälm som liknade färgen på moppen. Snacka om att min dag blev lyckad!!!!
Sen fick jag köra runt lite i malmbryggshage med den och den var så hiiimla skön att åka på så nu är det bara det stora provet kvar sen kan jag åka hur mkt jag vill!!!!
puss och kram /Linnéa Andersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0