Konstig dröm!

Godmorgon... egentligen är det ju inte morgon men jag klev nyss upp ur sängen.
Jag hade nog en av dom bästa drömmar inatt som jag haft i hela mitt liv.
Det började med att jag och Lisa skulle på konsert och då när vi skulle gå på en skogsstig så träffade vi på eric saade. Så vi började ta bilder med honom och allt, men det bästa va att han bara hade shorts på sig, så jag och lisa va helgalna i honom.
Sen kom vi till scenen där dom skulle uppträda och då hade alla gått, så jag och lisa gick bakom scenen för att kolla lite, då står justin bieber där och sjunger. Och när han ser mig så det första han gör är att börja ta bilder.
Sen började vi snacka skit mkt och efter ett tag pussades vi :S
Sen fick jag typ någon jätte konstig hatt av honom som ett minne , den va typ mörkgrön och skit ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0