Mysa själv ist :)

Prata nyss med ivan och han hade varit och badat så inte så konstigt att han aldrig dök upp :P
Men det blir inte att träffa han ikväll för imorron ska jag packa och åka iväg ganska tidigt med familjen till trosa. Vi ska bo på hotell med emils familj, det ska bli skiiiit kul, sen ska vi kolla när dom har nån slags konsert där och massa roliga saker. Sen på fredan är vi kvar i trosa hela dagen för att sen kolla på min ääälskling (eric saade) kl 8 sen följer emils familj med oss hem och sover kvar här ;D
Sen vet jag inte riktigt hur det blir på lördag om jag hinner träffa ivan då. Jag har alltid såjävla mkt att göra nu när det är sommar, allt går verkligen i ett.
Som idag så hade jag moppe körning vid 10, det gick skiiiit bra, sen när jag satt och väntade på att mamma skulle komma med bilden så kom hon med min moppe ist :P
Hon hade skaffat sig en hjälm och eftersom att jag inte får köra (för jag har inte gjort det stora provet ännu) så körde hon. Så hon lärde mig att tanka och så köpte vi en glass och bara satt och pratade.
Det är ändå ganska skönt att inte träffa någon idag, har sovit så himla dåligt dom senaste kvällarna så dagarna går åt att sova för mig, sen ska jag snart få min mens så jag känner mig inte speciellt fin i ansiktet nu när finnarna kommer. Hatar att få finnar varje gång jag ska få den, Det är fan hemskt med finnar! :P
Menmen, så det blir att bara ligga och kolla på film och kanske blogga något mera, det får vi se sen.
Men nu ska jag käka korv som jag HATAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0