Myskväll

Hej bloggen! Har haft en riktigt mysig kväll med familjen. Vid 6 eller 7 åkte jag till ica och köpte grädde till tårtan som jag bakade, btw den blev sjukt god.
Sen käkade vi kräftor , vilket är något som jag har älskat ända sen jag var liten och som jag fortfarande älskar.
Det blev dom första för i år , så pappa hade köpt massor!
Sen spelade vi spel och hade allmänt roligt.
Det blev lite för mkt drick för pappa bara, haha han blev lite lullig och typ satt och ville peta på min tårta hela tiden. Men det fick han inte, moahahahahahaha.

Nej men imorron ska jag hem till östergren, jag vet inte vad vi ska göra men framåt kvällen ska vi till deras stuga för att grilla med deras släckt, Så uppdateringen kommer inte bli något vidare imorron.
Men hinner nog lägga in några inlägg iaf, Sen ska jag lägga ut bilder på kakan imorron.

Men nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv :)
Smsa!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anna H

Är du fortfarande tsm med ivan??? skit gulliga tsm!

fin blogg också<33

2010-07-31 @ 00:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0