3 Sanningar!



Jag har jätte dåligt självförtroende! Jag kan inte ta imot komplimanger men kan själv ge jätte många. Jag har alltid haft det problemet men det har bara blivit mer och mer sen jag började tappa håret.
Jag har alltid haft jätte långt och fint hår tills jag började tappa allt och ögonfransarna på ena ögat. Sen jag klippte av mig mitt långa hår lider jag varje gång jag kollar mig i spegeln. Därför brukar jag ha löshår.
Jag blir jätte lätt kär! Eller kär och kär... Jag börjar lätt gilla killar som jag egentligen inte borde gilla. Några känslor håller i flera år medans några försvinner efter några dagar. Det är verkligen inte bra men jag börjar ta tag i det. Och dom gånger jag verkligen är kär i en kille satsar jag allt , ibland går det bra men ibland går det dålig. Sen när jag väl gillar en kille är jag inte riktigt mig själv. Jag typ skrattar hela tiden åt allt sen är jag mest tyst, kommer aldrig på någonting själv att prata om, vill aldrig säga fel saker lixom. Men när jag känner personen brukar det gå över :)
Jag HATAR att folk säger att jag är liten! Jag får höra det nästan varje dag. Folk kommer fram till mig och undrar hur lång jag egentligen är, mina kompisar kallar mig liten och massor. Jag skulle inte vilja vara längre men hatar att bli kallad liten. Ja jag är 94 och bara för att jag är jävligt kort så frågar folk om inte jag är 96 ?? Det är inte direkt mitt fel att jag är kort. Så ni som kallar mig kort, sluta med det!! ;)
Ni som undrar så är jag 156 cm lång.

Kommentarer
Postat av: random :pP

nä är det sant , blir du verkligen jätte lätt kär ?! ;Oooooo

2010-06-21 @ 23:03:38
Postat av: Anonym

o fan 156 jag en 174:)

2010-07-07 @ 00:29:31
Postat av: Anonym

är jag din största fan eller jag kommenterar allt!!!

2010-07-07 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0