Gårdagen - Midsommar

Tjenare, jag han aldrig blogga igår för jag hade fullt upp. Vid halv 12 hämtade vi familjen granqvist i brandholmen , sen åkte vi ut till tunaberg och fikade och åt mat. Sen köpte vi massa lotter och sånt, jag vann en sockerkaka som man kan göra själv :D
Träffade även Elin L , Emma Ö och Lydia där från min klass, det känns som det var år sen vi sågs senast.
Sen vid halv 4 drog vi hem igen, jag och lisa gjorde massa saker. Spela kubb , studsmattan, singstar , dansmatta , kolla på film och datan. Kvällen va super rolig med mycket skratt!
Mitt i natten ringde mamma mig och bah : kom vi ska dansa. Så vi gick ner och dansa dansmatta hela familjerna, fyyfan vad kul det va att se pappa dansa asså :O Och mamma, vad tondöv hon var på att sjunga ;) hahaha men jag älskar er ändå.
Tog inga bilder förutom på blommer x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0