Häärlig sommardag

Hej på er!
Idag har det varit en riktigt skön och slapp skoldag. Började vid 9 tiden , hade teknik i 10 min, sen kemi i 20 min sen va det lunch och då va det tacos. Efter det va det spanska , då kollade vi på någon film, sen va det fysik men då samlade vi ihop alla våra mappar och fikade och körde land och stad. Sen hade vi hål, då åkte jag och hebbe moppe, det gick faktiskt väldigt bra den här gången. Efter det hade vi so, då fick vi fika och tbx våra häften som vi jobbade på. Fick VG :D Efter skolan drog jag hem, hjälpte mamma att handla och nu väntar jag på att pappa ska hämta choklad moussen som han har gjort! Ska käka vit och mörk choklad mousse med jordgubbar till dessert ! :)
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och underhålla emil som väntar på mig, puss och kram <3
4 personers mappar ;) Och vi är typ 28 st i vår klass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0