Imorron smäller det!

Yeeees, nu har jag längtat i 3 år och imorron så blir det att pierca naveln! Johanna kommer till mig efter jobbet så hon är här vid 3 tiden , sen drar vi ner till stan , mamma skriver under sen drar hon ut på stan :P haha , hon HATAR nålar, så hon vågar inte ens va i samma rum som jag :P Men ska ha emla salva så kommer inte känna någonting! :D
Men sen så ska man ju byta piercing och då har jag kollat runt på en sida som har så jäkla snygga smycken! Fastnade för några riktigt mkt, kommer nog kolla rätt mkt på den sidan i framtiden. Här är några av dom jag gillar!
Kommentera gärna vilka/vilken ni tkr jag ska köpa :)

Kommentarer
Postat av: julia söööööderholm

jag tycker ettan eller sexan :D <3

2010-06-23 @ 23:28:20
URL: http://juliasoderholm.blogg.se/
Postat av: Hannah :)

Hehh...jag tycker mellan ettan, fyran, femman och sexan tror jag :) Eller dom var fina ipricnip allihop :)

2010-06-23 @ 23:33:28
Postat av: jossan

trean & femman var snyggast !

vart ifrån kommer dom, vill beställa en nyyy :D <3

2010-06-24 @ 15:38:08
URL: http://lidevads.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vad de var fina :) Men jag tycker att 5an och 6an är finast! <3

2010-06-24 @ 23:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0