Jag har en piercing i naveln!

Allt gick super duper bra! Hade emla salva och kände inte ett piss så det rekommenderar jag till alla om ni ska ta. Då behöver ni inte oroa er någonting och allt går jätte bra! Har inte sätt hur den ser ut för har ett stort plåster över hela naveln , men pillar på den så mkt att jag håller på att bli tokig :O haha....
Johanna filmade mig när jag tog men är inte så villig på att visa den, haha eftersom att jag ligger ner och kollar ner på magen hela tiden så ligger jag där i flera minuter men värsta dubbelhakan :P Menmen, håll utkik den kanske kommer upp, men då får ni lova att inte mobba mig :)
Lägger ut imorron hur resultatet blev! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0