Planerna inför rom

tjaa! :)
Har precis kommit in från att ha sovit i soffan i vårat uterum sen klockan 18 ;)
Har verkligen inte mått bra idag, jag har nog pollen allergi, så måste käka ännu mera tabletter, Hatart!
Dagen har varit slapp, började på en ganska tjock bok som vi måste läsa i skolan, så läste ut hela under dagen. Den va faktiskt bra :)
Sen fixade vi konfa inbjudningarna, så jag och mamma åkte runt och gav ut dom.
Imorron är det sista träffen innan vi drar till rom, så imorron får vi veta all info om resan och vad vi ska packa för snart drar vi! RuuuuligtRuuuuligt!
Nu ska jag gå och krama min gooose vovve, sen blir det att sova, ska upp vid 7 imorron.
Ha en mysig kväll/natt allesammans , puss och kram / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0