Rom nästa! :D

Japp imorron bitti bär vi av mot rom! Jag är riktigt taggad och har nästan packat klart nu. Har även städat rummet så det är fint när jag kommer hem och gosat extra mkt med med min hund. Nu är det bara packning, äta, film och sova kvar sen drar jag! Faaaan vad kul det ska bli, när jag tänker på det får jag värsta energin och bara står och hoppar och viftar med armarna :P
Hade min första körlektion idag, han tyckte att jag va en naturbegåvning så vi va bara en liten stund på manöverbanan , jag klarade plankan på första gången och gjorde åttor i krypfart och alla möjliga saker, sen åkte vi lite på landsväg och mycket i trafiken. Haha just nu är livet på topp och allt känns så himla bra!!!
Sen va det fotto i kyrkan idag, eller i kyrkogården fick vi va, så håll utkik i tidningen efter oss, vi kommer väl hamna där någon dag nu när jag är i rom.
Orkar inte lägga in nya bilder som jag tog idag så den bästa av de alla som jag och julia tog lägger jag in istället. För er som inte ser så är det mina solbrillor som flyger från tröjan ner i vattnet, men fångade upp dom så dom klara sig :D
Ignorera min min bara ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillar eric saade om jag inte minns fel va??:) då mååååste du kolla på den här del_2__eric_saade-_break_of_dawn?sb%2Ck113317%2C1%2Cf%2C-1" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/2068991/allsang_pa_skansen/webballsangdel_2__eric_saade-_break_of_dawn?sb,k113317,1,f,-1 guuuuuud vad fusk för hon i slutet som han tar upp :''''''''''(((((((((

2010-07-07 @ 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0