Seriöst, väx upp!

Madde  | säger:
tja habibi  det var länge sedan vi sågs?
ja tkr vi borde ses någon gång och leka med dockor
kan kolla på bolipomba
och klä ut oss till prinsessor
snälla
sen kan va fisa tsm
* linnéa andersson säger:
va?
Madde  | säger:
barbie dockor du vet?
* linnéa andersson säger:
öhh?
Madde  | säger:
ja du borde veta vad det är
* linnéa andersson säger:
och varför skriver du det till mig?
Madde  | säger:
för att ja tkr du stannat i åldern typ när du var 8
* linnéa andersson sa (19:12):
och jag tycker du är en omogen brud som strålar uppmärksamhet!
* linnéa andersson sa (19:13):
och det är inte positivt
Madde  | säger:
tja habibi  det var länge sedan vi sågs?
ja tkr vi borde ses någon gång och leka med dockor
kan kolla på bolipomba
och klä ut oss till prinsessor
snälla
sen kan va fisa tsm
* linnéa andersson säger:
va?
Madde  | säger:
barbie dockor du vet?
* linnéa andersson säger:
öhh?
Madde  | säger:
ja du borde veta vad det är
* linnéa andersson säger:
och varför skriver du det till mig?
Madde  | säger:
för att ja tkr du stannat i åldern typ när du var 8
Japp , det här skrev madde till mig efter att vi inte ens snackat på typ 3 månader.
Asså seriöst madde, du är bara för mkt?
Om det nu va du som skrev, vafan har jag gjort dig och vad vill du få ut av det här?
Jag blir så jävla trött på sånt här!...
Senare under kvällen:
Madde  | säger:
jaså men jag är ingen omogen 94 som tror att jag kommer li tsm med erik saade
* linnéa andersson säger:
att du ens orkar lägga ner energi på att klaga på hur jag är ? sköt dig själv och skit i andra!
Madde  | säger:
haha vad jag undra ju bah om du ville leka prinsessa med mej ju ;o
* linnéa andersson säger:
är du seriös eller? och du frågar mig varför jag är omogen?
Madde  | säger:
klart som fan jag är seriös ;o tror du jag skulle skoja om ngt sånt ;o oh vi kan fisa tsm
* linnéa andersson säger:
asså madde, jag vill inte ha någonting med dig att göra, om du ska vara omogen och avundsjuk , så får du gå och förolämpa någon som bryr sig.
Madde  | säger:
oooh linnéa leker cool ;d
* linnéa andersson säger:
jag behöver inte leka som vissa andra
Madde  | säger:
haha nej okej vi säger så gumman ;*
* linnéa andersson säger:
du har ju inte alla hästar i stallet madde. ärligt talat, jag bryr mig inte ett skit om vad du säger!
Madde  | säger:
okej

Kommentarer
Postat av: ida lyngen

OMOGEN tjej.se ! skit i o svara henne bara, hon söker ju problem:)

2010-06-05 @ 23:34:14
URL: http://idalyngen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0