Sitter här med julia!

hej sötnosar! Kom nyss in från en lite konstig kväll med julia , benja och hans två kompisar.
Vi va ute och cyklade runt i stan och höll på, sen stod jag och julia utanför benjas fönster och självklart fick jag skrattanfall och stod och garva , aa vem vet hur länge... ;) ;)
Men iaf, sen såg vi att ett fönster tändes där vi stod och typ skrek åt varandra så jag och julia cyklade som faaan iväg ;)

haha jag och julia är så sega så vi sitter bredvid varandra med en varsin data och webbar med varandra. men ändå så sitter vi och pratar med varandra, aja.... vårt liv ;)

Nu ska vi dricka upp våra godis te och käka upp våran choklad! PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0