Skorinköp

Tjeeenis!
Sitter här och letar efter bra cupcakes recept, ska nog baka det imorron. Imorron ska vi hem till mickis på klassens dag. Vi ska va där vid 10 tiden så har sovmorgon till 9 imorron! :D
Sen på kvällen ska jag till Julias skolavslutning, så det blir att se alla gamla klasskompisar som får sommarlov en dag innan en själv :(
Menmen, på fredag så smäller det :D
Va på stan med mamma idag, vi skulle köpa skor till skolavslutningen som jag inte hade gjort innan. Jag är alltid inne i sista sekund. Men iaf, vi gick runt och vi hittade verkligen ingenting! Sen drog vi ner till JC för dom har ju skor där, då hittade jag 2 st skor som jag verkligen älskade! Så när vi skulle betala så fick jag välja ett par, sen när vi skulle betala så sa mamma : okej , vi tar det andra paret också!
Fyyyfan vad glad jag blev! Tack snälla mamma! :D
Men bara för det så vet jag inte vilka jag ska ha till skolavslutningen, det är två så otroligt olika skor, så aningen jätte högklackade skor , eller några med ingen klack.
Skorna ser inte snygga ut på bild, men är det på fötterna :D

Kommentera gärna vilka ni tkr jag ska ha, puss och kram /Linnéa
1. 
2.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tycker dom högklackade var fina :)

2010-06-10 @ 15:12:46
URL: http://billybever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0