Solig sommardag

Idag har det verkligen varit en härlig dag. Dom säger att det ska bli lika varmt imorron också, så det är bara att hålla tummarna! :)
Jag har inte gjort så mkt annat än att legat i solen med hög volym i högtalarna och har börjat packa lite smått tills på onsdag. Allt måste vara packat imorron kväll för på onsdag vid typ kvar över 5 på morgonen ska vi va på skavsta :D
Guuuu så jag längtar, det ska bli så sjukt kul att åka till rom, speciellt nu när det är roliga människor vi åker med!
Men först imorron vid 10 tiden har jag 3 st körlektioner, sen vid 3 ska vi va i kyrkan och ta fotto och sen efter blir det hem , packa och sova tidigt!!
Hinner kanske med något inlägg imorron , kommer ju inte kunna blogga på 1 vecka men nästa onsdag är jag i farten igen med mycket bilder :)
Bilderna togs i lördags :)
/Linnéa Andersson

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt söt:)<3

2010-07-07 @ 00:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0