Tråkig dag!

Hejsan! Idag har jag haft en väldigt lugn dag, hade ingen speciell lust att va social med någon, ni kanske har märkt det ni som har messat mig ;)
Pluggade ur min moppe bok och drog ner till stures för att göra datatestestet. Fyyyyfan vad svårt det var! Som max hade jag 50 av 70 rätt... Och man får bara ha typ 7 st :O
Inte bra linnéa, så det blir att fortsätta plugga imorron och förhoppningsvis så drar jag dit imorron också och så får vi se hur det går.
Sen letade jag och mamma igenom hela förådet efter gamla band från när jag var liten. Så satt nyss och kollade i 2 timmar på ett band ifrån när jag va bebis , haha åhh vad härligt livet var när man va liten!
näää , nu ska jag ladda ner nån wallander elr nått sen blir det sängen för min del, har bestämt mig för att inte få gå och lägga mig senare än 3 på kvällarna nu i sommar, hela dagen hinner ju gå om man sover till 12 på dagen.
Speciellt om det är fint väder, då slösar man ju bort 2-3 timmars soltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0